El tancament de l’exercici significa per a moltes empreses donar-se “un bany de realitat“.
L’anàlisi detallada del compte de resultats revela, sovint, errors en la gestió dels recursos que suposen un gran malbaratament per a l’empresa. Actes tan habituals com tenir una base de dades desactualitzada, imprimir massa documents o enfrontar pagaments d’impostos endarrerits, sumats entre si al final d’any representen una despesa totalment prescindible per al negoci.

Què es pot fer per posar fre a aquestes fallades de gestió? Gran part de la solució passa per donar el salt a la tecnologia. La digitalització ofereix una sèrie de solucions que permet a les empreses a focalitzar els seus esforços en els seus clients, deixant enrere procediments ineficaços.

En el següent eBook revisarem algunes àrees de millora i les eines que t’ajudaran a reduir costos en temes tan d’actualitat com la implantació d’un CRM, la reducció del paper i les impressions o la digitalització dels processos interns. Posar-los en pràctica, millorarà, sens dubte, el teu compte de resultats.

  • No deixis per al tancament de l’exercici sorpreses inesperades en el teu comptabilitat.
  • La solució al malbaratament passa per la digitilización dels teus processos de gestió.
  • Comptabilitat, gestió de proveïdors i clients, pagaments i facturació són àrees crítiques a la gestió de l’empresa, i la operativa genera més despeses supèrflues.

Coneix les 7 fonts de malbaratament en la teva empresa i aprèn a tancar l’aixeta amb el nostre llibre digital gratuït: DESCARREGAR AQUÍ